sobota, 22 grudnia 2012

Bo fajnie jest dawać

Na początek prezenty otrzymane od przemiłych wirtualnych znajomych.
Asia zadbała o moje wiecznie zimne stopy oraz o to, bym miała z czego robić kartki.



Magda obdarowała piękną kartką, papierkami i wycinankami z wykrojników, które natychmiast wykorzystałam do zrobienia kartek świątecznych.

 Dziewczyny wiedzą, co lubię i co mi się przyda!

    Wzięłam udział w wymiance na Wizażu polegającej na zrobieniu prezentu innej osobie.
Poniżej przepiękne rzeczy, które wykonała dla mnie Dorota, czyli Tenshi mająca swego bloga pt. Późną nocą.
Otrzymałam cudny notes, karteczkę świąteczną, zdekupażowane drewniane pudełko, bombkę filcową oraz smakowite sosy i przydasie. Wszystko fantastycznie wykonane i idealnie trafione.






        



   A teraz prezenty mojego autorstwa, gdyż ja byłam Mikołajem dla innej wizażanki. 
Ficowo-sutaszowy komplecik, sutaszowa broszka, choineczka z filcu i koralików, quillingowe gwiazdki, kartki i jeszcze kilka drobiazgów.









Sutaszowo- filcowe broszki dla kolejnych przemiłych babeczek.






Na koniec kartka urodzinowa dla 7-letniego Karola...




i sutaszowo- zamszowa ozdoba do bucików znajomej.




Prezenty się robi dla przyjemności osoby ofiarującej, nie z powodu osoby otrzymującej. Carlos Ruiz Zafon

3 komentarze:

Pawanna pisze...

Witaj Aguś, ja znów u Ciebie, dobra duszo:) piękne drobiazgi, a buty! chyba podpatrzę ten pomysł u Ciebie!
No i nowość u mnie! Założyłam bloga! na razie uczę się możliwości Blogera, ale zrobiłam sobie sama tło! (ale jestem zdolna ha ha) serdeczności zostawiam i zapraszam do mnie!

pearllart pisze...

Cudne buciki :)

Unknown pisze...

Wspaniałe prace, jest na co popatrzeć, pozdrawiam i zapraszam do siebie http://luizapietruszka.blogspot.com/