wtorek, 8 października 2013

Moja ignorancja

Usiłuję ignorować myśli, które mam w głowie, a udaje mi się to choć na chwilę tylko wtedy, gdy czytam, oglądam filmy lub robię moje "artystyczne dziergałki". Zadałam sobie więc zadanie i oto efekty. Zakładki.
Dla uroczej pierwszoklasistki- wielbicielki psów 
(literki i serce z filcu, a obrazki pozostawiłam do pokolorowania przez właścicielkę).



Dla miłośniczki brązów i beży (i książek).

















Dla Czechofila (podbicie z plastiku powleczonego miłym w dotyku welurem- nie napiszę, co wykorzystałam, ale nikt by na to nie wpadł ;-)).


















Zdjęcia i obrazki znalazłam m.in. tu i tu, a potem poddałam obróbce.



[...] uczucie samotności potężnieje, kiedy próbujemy mu się sprzeciwiać, a słabnie, kiedy najzwyczajniej w świecie je ignorujemy. Paulo Coelho

2 komentarze:

Asia-majstruje pisze...

Czytającym zawsze brakuje zakładek, fajny pomysł na upominek, najlepiej od razu z książką :)
Pozdrawiam,
Asia

Marta Anita pisze...

Śliczne zakładki a ta do pomalowania jest jak najbardziej trafiona, bo dziewczynka na pewno ucieszy się z opcji osobistego pomalowania rysunków :)